Katalog


Seznam všeho zboží

Hledej

Přihlášení:






Nákupní košík

VirtueMart
Váš košík je prázdný

Sledování zásilek

PDF Tisk
Středa, 13 Červenec 2011 11:30

Nákupní řád a obchodní podmínky

Obchodní firma: Jiři Polčák - AutoPol

Husova 92

391 11 Planá nad Lužnicí

IČO: 45054665

DIČ: CZ6003230607

Číslo účtu: 112923053/0300 čsob Tábor

 

1) Úvodní ustanovení

Objednávka je po odeslání považována za závaznou.

Jsme plátci DPH.

Základní pravidla nákupu se řídí Občanským zákoníkem České republiky.

Zákazník objednáním zboží respektuje tento nákupní řád a souhlasí s dodacími, platebními a reklamačními podmínkami nakupovaného zboží.

Po obdržení objednávky dodavatel elektronickou poštou potvrdí objednávku. Doprava zboží je zajišťována dodavatelem po území České republiky. Ceny uvedené v okamžiku objednávky jsou ceny konečné a platí i při případné následné úpravě ceny.

Dodavatel si vyhrazuje právo měnit ceny zboží a sortimentu bez předchozího upozornění.

2) Dodací a platební podmínky

Zboží dodáváme těmito způsoby:

zásilka Českou poštou po zaplacení bankovním převodem (u stálých zákazníků)

zásilka Českou poštou na dobírku

zásilka poštou po úhradě zálohové faktury (Faktury se zasílají pouze elektronicky, dle zakona o DPH c. 235/2004 § 28 odst. 2.)

u vybraného zboží je požadována nevratná záloha předem na účet (autopotahy, autokoberce, Podvozky , ...) Toto zboží nelze vrátit vzhledem k zakázkové výrobě.

a) Doprava společností Česká pošta - ČR (mimo nebezpečného zboží)

Zboží zasíláme Obchodním balíkem, zásilka bude doručena cca do 48 hodin po zpracování objednávky. Za přepravné+dobírku od 0kg do 10kg účtujeme 165,- Kč s DPH, hmotnost zásilky 10-20kg 195,- Kč s DPH a od 20 do 30 kg 252,- Kč s DPH. Za přepravné při platbě předem na účet, do 10kg účtujeme 110,- Kč s DPH, hmotnost zásilky 10-20kg 165,- Kč s DPH a od 20 do 30 kg 205,- Kč s DPH.

Pokud zásilka bude těžší než 30 kg, kontaktujeme Vás a dohodneme cenu.  Jestliže nebudete zastiženi na Vámi uvedené adrese, bude zásilka uložena na Vaší poště 7 dnů. Při objednávce nad 3.000 Kč bez DPH ( 3.600 Kč včetně DPH ) hradí přepravné dodavatel ( vyjma zboží které je finančně náročné na přepravu, nebo překročí váhu 20kg, v tomto případě Vás kontaktujeme a dohodneme cenu ) .

b) Osobní odběr

zboží si můžete také vyzvednout na naší prodejně v Plané nad Lužnicí a to bez poplatku za dopravu. Před tímto je ale potřeba udělat elektronickou objednávku v našem eshopu a vyčkat na vyřízení objednávky které Vám bude zděleno emailem. Bez tohoto vyrozumění se může stát že zboží nebude skladem a nebo bude účtována cena v plné

výši bez eshopového snížení. Zboží nelze platit platební kartou!

3) Dodací lhůty

Veškeré objednávky vyřizujeme zpravidla od 2 do 14 pracovních dnů.

Pokud je zboží vyprodáno a dodací lhůta by přesáhla 4 týdny, budeme Vás včas informovat. Při zvolení platby předem, zálohy atd. je zakázka vyřizována od data připsání platby. Samozřejmě je možno vždy se předem informovat mailem o termínu dodání konkrétního produktu. Nabídka našeho internetového obchodu zahrnuje mnoho dodavatelů, kteří mají různé dodací lhůty. Z tohoto důvodu není možné určit přesnou dobu dodání zboží. Snažíme se všechny objednávky vyřídit co nejrychleji k Vaší plné spokojenosti.

4) Dostupnost zboží

V našem e-katalogu je uvedena skladová dostupnost pro jeden kus, běžné položky standardně máme na svém skladě v dostatečném množství, skladová dostupnost není bohužel 100% on-line. V případě že objednáte zboží, které již není skladem,budeme Vás po zpracování objednávky kontaktovat a dohodneme termín dodání. Jestliže chcete znát aktuální dostupnost zboží, zavolejte na tel.: T-mobile: +420 732 746 979 O2: +420 602 420 942 Vodafone: +420 775 636 139, +420 777 960 942 v ( Po-Pá : 8-17hod ). Obrázky a popisy zboží : Snažíme se Vám nabídnout aktuální obrázky a popisy zboží, ale naši dodavatelé  nám zpravidla nedávají k dispozici potřebné informace, a tak prosím považujte obrázky jako ilustrační a popisy zboží jako orientační. Neberte to prosím tak, že Vám chceme vnutit něco jiného, ale opravdu není v našich silách udržovat aktuální stav při dodržení našich prodejních cen.

5) Reklamační řád

Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi. U zboží, kde je to nezbytné, vystaví prodávající záruční list, který kupující obdrží současně se zbožím. U ostatního zboží prokazuje kupující původ zboží účtenkou (útržek z pošty). Pro tyto účely je kupující povinen si tento doklad reklamovaného zboží po dobu záruční lhůty uschovat.

Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Převzetím se rozumí předání zboží dopravcem (Česká pošta,, PPL, ...) zákazníkovi. Kupující je povinen oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil.

Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na faktuře či dodacím listu je nutno podat o tomto stavu zprávu prodávajícímu bezprostředně po převzetí.

Kupující musí oznámit zjištěné vady prodávajícímu písemně na adrese prodávajícího. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady (charakteristika, jak se projevují) a musí uvést nárok, který v důsledku vady uplatňuje. Kupující v důsledku vady zboží muže uplatnit následující nároky: dodání chybějícího zboží, přiměřenou slevu z kupní ceny, odstoupení od smlouvy.

Nárok na uplatnění záruky zaniká při porušení ochranných přelepek nebo pečetí, neodbornou instalací, obsluhou nebo zacházením, používáním výrobku v podmínkách, které neodpovídají podmínkám uvedeným v návodu k obsluze.

V případě reklamace vad zboží, za jehož jakost převzal prodávající záruku od výrobce, musí být vady reklamovány nejpozději do konce záruční lhůty. Prodávající je povinen vyřídit reklamaci v zákonné lhůtě 30 dnů. Zákonná lhůta počíná běžet dnem doručení reklamace prodávajícímu. Z účtované peněžní částky se zákazníkovi při vrácení odečítá cena za poštovné. Náklady na zaslání (dopravu) reklamovaného zboží nese zákazník. V případě převzetí poškozeného zboží od české pošty, si zákazník zboží reklamuje osobně na české poště, která při doručování přebírá odpovědnost za zásilku. Zboží je pojištěno a česká pošta přebírá závazky za poškození zboží svou dopravou.

6) Vrácení zboží - Reklamace

V případě, že kupní smlouva je uzavřena prostřednictvím tohoto internetového obchodu, má kupující v souladu s §53 odst.6 Obč. zák č. 40/1964Sb. ve znění pozdějších zákonů právo odstoupit od kupní smlouvy. Pokud dodané zboží a podmínky dodávky neodpovídají objednávce nebo požadavkům kupujícího, je kupující oprávněn nepoškozené, kompletní zboží včetně obalu a veškerého příslušenství spolu s doklady o nákupu zaslat zpět na vlastní náklady dodavateli ve lhůtě maximálně 14 dnů, jak stanoví zákon ČR.

Zákazníkovi bude uhrazena plná kupní cena zboží a to převodem na účet. Vracíme plnou kupní cenu za zboží, nikoliv náklady na dopravné dle platných zákonů ČR. Zboží prosíme neposílejte na dobírku, dobírkové zásilky nemohou být převzaty z důvodu překontrolování stavu zboží. Prosíme, vždy uvádějte číslo účtu na který mají být peníze poslány a číslo objednávky. Zboží objednané na zakázku, dle zadaných parametrů zákazníkem, jako autopotahy šité na míru a kompletní podvozky, nelze vrátit ani vyměnit.

Reklamace se podávají pouze písemně nebo na email uvedený v kontaktech. Internetový obchod nemá kamennou prodejnu, veškeré reklamace se tedy vyřizují pomocí zasílání zboží a to na adresu uvedenou v kontaktech.

Při chybné objednávce ze strany kupujícího a následné výměně nebo vrácení zboží (v původním balení bez porušení) si prodávající vyhrazuje právo účtovat manipulační poplatek 200 Kč za každý jednotlivý kus. Přijaté objednávky jsou ze strany kupujícího (Vás) závazné a nelze je zrušit.

Objednávka zboží:

Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednání s nákupním řádem. Po odeslání objednávky se zákazníkovi automaticky odešle kopie objednávky na jeho e-mail adresu. Součástí objednávky bude také číslo objednávky, které je nutné uvádět při komunikaci s pracovníky internetového obchodu. Pokud se nezobrazí informace o odeslání objednávky, nebo nedorazí kopie objednávky na zadaný email, v nejbližším možném termínu nás mailem kontaktuje.

Bezdůvodné nevyzvednutí objednávky - storno

7) Storno objednávky

Každá potvrzená objednávka je ze strany zákazníka závazná dle našich obchodních podmínek (OZ §544-545, zákon č. 40/1964 Sb). Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, nebo bude vrácena z důvodů, které zavinil zákazník, bude v každém případě požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (smluvní pokuta) ve výši 150 - 1500,- Kč.

Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši.

8) Ochrana osobních údajů

Provozovatel, prohlašuje že veškeré osobní údaje jsou důvěrné. Budou použity pouze pro interní potřebu, nebudou jinak zveřejňovány a poskytnuty třetím osobám, vyjma potřebných údajů sloužící k přepravě zboží a vymáhání pohledávek.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Aktualizováno Středa, 15 Březen 2017 09:37
 


Založeno na Joomla!. Designed by: joomla templates vps Valid XHTML and CSS.